S-ar putea să nu mă ridic la standardele voastre, morale sau culturale, după cum la fel de bine s-ar putea ca voi să nu vă ridicaţi la standardele mele. Acesta e un blog personal, citeşte cine vrea, cine nu, să nu mai piardă timpul aici, va găsi cât e netul de mare ceva să-i placă. Nu sunt expert în nimic şi nu dau cu sfaturi, doar cu păreri. Face-ţi cum vă taie capul, sunteţi singurii răspunzători de acţiunile voastre!

miercuri, 22 decembrie 2010

Respect Gym își respectă practicanții?

Acum vreo lună de zile am căutat pe net o sală de kick-boxing care să aibă program de antrenamente și dimineața, că așa se mula mai bine pe programul meu și puteam avea o frecvență a antrenamentelor care să justifice prețul abonamentului.
Am găsit Respect Gym, sală cu destul de mulți practicanți prezenți în galele Local Kombat și am decis să-i trec pragul, deși era cam departe de cartierul meu.
La capitolul aspect și dotări, sala merită nota 10. E spațioasă, curată, mochetată, există ring, oglinzi, saci, palmare, cântar, perne. Are vestiar cu dulapuri individuale cu cheie, 5 dușuri, apă caldă, uscător de păr, ce să mai, îți ia ochii și dai 150 lei abonamentul lunar.
După câteva antrenamente însă, am observat că deși prezent, antrenorul Alin Panaite nu prea conduce antrenamentele, ci stă pe la recepție la taifas cu Atodiresei și alți cetățeni. Antrenamentele sunt conduse de elevi mai vechi, care stabilesc combinațiile pe care le lucrează începătorii și intermediarii, și corectează atât cât se pricep, cât au timp să vadă fiind ocupați cu antrenamentul propriu sau cât au chef. Uneori, Alin Panaite mai trece în inspecție prin sală, mai corectează pe unul, pe altul, apoi obosește și se parchează pe canapea la recepție.
Eu de bine de rău nu sunt începător, așa că m-am consolat cu ideea și am folosit sacii și oportunitatea lucrului cu partener, dacă de experiența antrenorului nu beneficiam, deși plătisem pentru asta. Începătorilor însă, le plâng de milă, lucrează după ureche tehnici explicate în grabă, în două vorbe, fără să-i corecteze nimeni, și visează să ajungă precum campionii din fotografiile de pe pereți...
Am tras linie și am decis să nu-mi mai fac abonament pe încă o lună, sunt banii mei, munciți de mine și nu plătesc cu ei servicii de care nu beneficiez. Păcat de sală, e întradevăr de nota 10, dar dacă antrenorul nu-și respectă elevii, degeaba se cheamă sala Respect Gym.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu