S-ar putea să nu mă ridic la standardele voastre, morale sau culturale, după cum la fel de bine s-ar putea ca voi să nu vă ridicaţi la standardele mele. Acesta e un blog personal, citeşte cine vrea, cine nu, să nu mai piardă timpul aici, va găsi cât e netul de mare ceva să-i placă. Nu sunt expert în nimic şi nu dau cu sfaturi, doar cu păreri. Face-ţi cum vă taie capul, sunteţi singurii răspunzători de acţiunile voastre!

duminică, 27 iunie 2010

Am trăit-o şi pe asta...

Ieri seară, pentru două ore, am avut din nou 18 ani. Patru oameni, trecuţi bine de 40 de ani, mi-au dăruit două ore de tinereţe, pentru care le mulţumesc. A fost o experienţă unică, pe care nu cred că o voi putea uita vreodată şi pe care cuvintele mele puţine nu o pot descrie.
Mulţumesc, Metallica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu